Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

Στο Βάστα με ποδήλατο


Όπως έχω αναφέρει και σε προηγούμενο θέμα (ποδηλατικές εξορμήσεις) το χωριό είναι κατάλληλο για mountain bike.

Το ΣΚ 11 και 12 Αυγούστου θα έκανα μία από τις διαδρομές που είχα σχεδιάσει.

Κούβελα Αγία Θεοδώρα (το γνωστό εκκλησάκι με τα δέντρα στην οροφή) και επιστροφή.

Μπορεί να είχα σκοπό να πάω στη Αγία Θεοδώρα, αλλά το Σάββατο δεν ξύπνησα στην ώρα μου !!!.

Έτσι ξεκίνησα κατά τις 07:00 χωρίς κάποιο σχέδιο διαδρομής, ξεκινάω και όπου φτάσω με σκοπό 10:00 να έχω επιστρέψει. Η διαδρομή προς το χωριό Σύριζο είναι πάρα πολύ καλή με μικρή κλίση και πατημένο χωματόδρομο.

Ότι καλύτερο για άσκηση μετά το πρωινό ξύπνημα. Το πόσο πολύ σου φτιάχνει την διάθεση και η ευχαρίστηση που σου δημιουργεί δεν μπορεί να περιγραφτεί με λέξεις, ειδικά όταν το τοπίο είναι μαγευτικό όπως στην περίπτωση μας.

Αν κάποιος δεν το δοκιμάσει δεν μπορεί να το καταλάβει. Δεν χρειάζεται απαραίτητα ποδήλατο, και η πεζοπορία ή το τρέξιμο είναι επίσης συναρπαστικές εμπειρίες στα μέρη που περιγράφω.

Πριν φτάσουμε στο Σύριζο 1km περίπου ξεκινάει στα δεξιά μας ένας ανηφορικός χωματόδρομος ο οποίος σχεδόν κάνει τον κύκλο του όρους Τετράζιο.

Τον ακολούθησα μέχρι πάνω από το χωριό Βάστα.

Το μεγαλύτερο μέρος του είναι ανηφορικό με πολύ πέτρα. Μου είχε πει ο πατέρας μου ότι όταν έκαναν την διάνοιξη, από την πολύ πέτρα ο δρόμος κάτω ήταν σαν να τον είχαν στρώσει με χαλίκι. Με τον καιρό το έδαφος έχει διαβρωθεί αλλά το παραπάνω το διαπιστώνεις σε πολλά σημεία του.

Το τοπίο πολύ άγριο κλασικό Πελοποννησιακό θα έλεγα, με μαγευτική θέα.

Σύνολο διαδρομής 31km σε περίπου 3ώρες.

Καιρός είναι να αφήσουμε για λίγο το αγαπημένο μας αυτοκίνητο το οποίο δεν μπορούμε να αποχωριστούμε ούτε κατά την επίσκεψη μας στο χωριό και να χαρούμε αυτό που μας προσφέρει σε μεγάλες δόσεις το χωριό μας, φυσική ομορφιά.

 Ελπίζω τα λεγόμενα και περισσότερο οι φωτογραφίες μου να βοηθήσουν για αυτό.